La nostra classe

La nostra classe
Ens agrada molt educació física

dimecres, 18 de maig del 2011

El que més ens va agradar de la setmana cultural.

Una vegada acabada la setmana cultural, he demanat als alumnes el que més els havia agradat i això han estat les seves respostes....

El millor va ser inventar-nos una història i un fer un col.lage d'un personatge fantàstic.(Xisco, Ambar, Borja)

El taller que més em va agradar va ser el taller de camisetes (Jesus, Laura)

El que més em va agradar va quan varen anar a ballar al pati.(Alba)

A mi em va agradar el taller de lectura dels nostres contes i també el taller de punt de llibre, així com el flashmob del darrer dia (Salvi)

El darrer dia de la setmana cultural me va encantar fer el lipdub, la desfilada i el flashmob.(Maria Antònia)

M'ha agradat fer els tallers de camisetes, contes...perque eren entretinguts (Moncho)

El que més m'ha agradat de la setmana cultural es quan varem fer la camiseta perque me vaig divertir molt i també quan estaven a l'aula de música on vam llegir els contes fantàstics, dibuixar un personatge i fer una història tots els nens d'una taula junts. M'ha agradat el lipdub perque era molt graciós.(Ally)

El que més m'ha agradat de la setmana cultural va ser fer el lipdub, ballar al pati i disfressar-nos de Nàrnia. Els tallers que més me van agradar va ser fer flors i el punt de llibre, així com pintar la camiseta i llegir els contes dels companys (Cristina)

M'ha agradat el conte fantàstic i llegir altres contes. (Luis)

El que més me va agradar han estat els tallers i el lipdub. Al taller de reserca vaig aprendre que era una trilogia i no ho sabia abans.(Marta)

El que ha esta impressionant va ser el ball de final perque era una sorpres.(Pablo)

Els tallers que més me van agradar van ser fer punts de llibre i pintar la camiseta.(Adrian)

El que més m'ha agradat és fer camisetes, fer un conte entre tots sense mirar el que posava l'altra i el ball.(Carol)

El que més m'ha agradat ha estat el taller de camisetes perque m'agrada dibuixar. També fer el lipdub i fer Nàrnia amb els companys. El darrer dia de la setmana cultural vam fer la gravació del lipdub d'una sola toma. A nosaltres, la classe de 6e A ens va tocar fer les lletres " Món fantàstic" i "Setmana cultural". Va durar només 3 segons però ens va agradar molt. (Andrea)

També han suggerit ... fer més jocs al pati (alguns amb aigua) i és que ja feia calor!


El conte d'en Marc va ser el més llegit i el personatge de'n Xisco va ser finalista.

3 comentaris: